Sep 5, 2011

FIRST DAY !

Hari ni merupakan FIRST day sekolah dalam bulan 9 a.k.a SEPTEMBER . .
Waktu pehimpunan tadi aku terpaksa cover rambut aku , takut ustaz zaieme perasan .
(MOHAWK doh ) .
Waktu SEBELUM rehat best sebab S E J A R A H cikgu shahril tak datang , , tapi cikgu farah yang ganti . Dia bagi kerja suruh buat dalam modul , tapi aku bukannya buat pun . . Then , budak-2 yang tak bawa modul tu kena buat latihan kat dalam buku teks
#PADAN MUKA KORANG
Lepas tu time B M pulak , , , cikgu haryani just bagi petikan rumusan & pemahaman . . tapi bila cikgu cakap je ada karangan nak kena buat pasal MERDEKA , aku dah malas dah , , , dah lah kena hantar hari jumaat ni . . . ( MANA SEMPAT OI )
Then , time P J pulak . ( NI YANG MALAS NAK CERITA NI ) .

Waktu selepas rehat dah mula boring sebab M M cikgu rachel yang ganti , dia suruh buat esei . Aku kongsi kertas dengan hafis , tapi dia bukan buat pon . ( MACAM BARUA KAN )
Cikgu hasria sakit & masuk wad , ( KESIAN GILA )
Last subjek hari ni K M , subjek ni lah paling aku gerun sebab takut dapat kertas exam . RESULT aku memang baik LAH SANGAT .Kalau dapat mesti kena BEBEL + ROTAN + CERAMAH + MARAH & macam-2 lagi lah !

The Official ® Blog Of SHAFYQ ONLYY ™ . © Copyright 2011