Sep 6, 2011

hari SELASA punya cerita

BREAKFAST nasi lemak jeh & bawa bekal ke sekolah nasi lemak ayam sambal ( MACAM BUDAK TADIKA KAN )
(:
A G tadi kena buat presentation jeh ! aku buat dengan HAFIS tajuk IMAM ABU HALIFAH tapi tak present pon hari ni . present next class nanti(KHAMIS NI)orang lain buat pakai powerpoint tapi aku tak buat pon , aku cume baca je nanti daripada buku rujukan(SENANG,MUDAH & PADAT)pastu aku buat kerja BIO yang masa cuti punya .
next class P K . time kelas ni aku lepak-2 je tak sukan pun(BENCI BERPELUH) .
pastu B I O pulak . waktu ni kena buat presentation jugak ! yang ni aku team dengan aimi . group AFIQAH & SUZANNE kesian gila sebab cikgu suruh present balik hanya disebabkan pelajar tak menumpukan perkatian ! (PADAN MUKA KORANG , GURAU JE) .

M M cikgu H tak masuk kelas pun padahal aku nampak dia tadi ada kat sekolah pakai baju warna MERAH . takde cikgu yang relief . aku sempat lagi makan bekal yang aku bawa tadi kat dalam kelas !
waktu B I dapat kertas exam , markan aku ?5% . tak nak bagitahu . cikgu suruh buat pembetulan !
time M T pulak aku kena cubit sebab tak bawa kertas chapter8 & kalkulator ! nasib baik TAK SAKIT . .kerja rumah yang cikgu bagi tak boleh banyak lagi pe(HANYA 5 MUKASURAT)

nak SIGN OUT sekarang , pastu nak publish kt FACEBOOK !
bye-2 .
sambung esok pula
<3


The Official ® Blog Of SHAFYQ ONLYY ™ . © Copyright 2011