Sep 9, 2011

HANGOUT !





tadi hangout kat seri alam jeh !
nama tempat tuh agak kolot tapi best dohh ( TODAY'S )
hang dengan budak lelaki yang HOT iaitu AZIRUL , yang budak lagi sorang ni aku tak ajak dia pun tapi dia yang sibuk nak ikut ( FIRDAUS ) .
aku dari rumah berseorangan tanpa ditemani sesiapa untuk pergi ke todays .
aku naik BAS ISKANDAR ke todays .
tempat tujuan aku tesco , nak bayar bil internet .
then , baru todays .
tapi plan aku bertukar pulak , sebab terjumpa dengan seorang MINAH yang jelitawan ni ( ERA )
dia jual ice blog , jadi ikut perjanjian aku dengan azirul , kalau dia teman aku pergi today nanti kau belanja dia .
so , aku pon bagi lah RM2 kat dia mengikut perjanjian tu .
dia beli ice blend honeydew , ,
time beli tuh aku kacau-2 lah era , ,
#hee , gatalkan .
dah kacau-2 budak tuh kitaorang pon pergi lah ke tesco ,
we cari lah kedai yang nak bayar internet , mula-2 tak jumpa tak lama lepastu dah jumpa .
pastu cina tuh pon tanya , no account apa ?
aku pun ambil lah handphone aku ,
bila aku keluarkan je , budak 2 ekor tu nak pinjam sebab nak buka WIFI nak tengok FB katanya .
AKU : jap-2 ,
MEREKA : ok .
aku pon cakap bla.bla.bla ( TAK BOLEH BAGITAHU )
DIA : dah kan , nak pinjam .
AKU : nah .
bila dah bagi je , mereka pun buka FB ,
FIRDAUS : kenapa connection fail !
AKU : entah
DIA : bukak kat luar jom
AKU : jom .
pastu bila mereka berdua buka fb , aku masa tuh takda kerja nak buat , so aku amek lah gambar mereka berdua .
( GAMBAR MEREKA DI ATA SEKALI )


The Official ® Blog Of SHAFYQ ONLYY ™ . © Copyright 2011